متن کامل پایان نامه ارشد با فرمت ورد

عنوان کامل پایان نامه :

 تأثیرمولفه های E-CRM  مطالعه موردی شعب بانک سامان شهر تهران برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان

قسمتی از متن پایان نامه :

تاثیر بهبود کسب و کارهای اینترنتی در پیاده سازی

پیاده سازی موثر مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی باعث می گردد که :

– پیش فروش خدمات ارائه شده به مشتریان تقویت گردد .

– پشتیبانی در طول مراحل خرید به مشتریان افزایش یابد.

– پشتیبانی ارائه شده به مشتریان پس از خرید را افزایش می دهد .

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

تعداد کل کاربران افزایش می یابد .

هزینه به دست آوردن مشتری جدید کاهش می یابد .

نرخ خرید و یا بهره گیری از خدمات ارائه شده در سایت افزایش می یابد .

طریقه ارائه تکمیل خدمات کوتاه می گردد .

نیاز مهم مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان  نوسازی و بهبود مستمر خدمات می باشد . زمینه های فردی ، فناوری و سازمانی و محیط زیست عواملی می باشد که تأثیر به سزایی در موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان  اعمال می کند . زمینه های فردی توجه ، هنجارهای ذهنی و خود بسندگی را شامل می گردد . زمینه های فناوری شامل سازگاری ، نظاره پذیری ، سهولت درک و …می باشد . زمینه های سازمانی ، اندازه شرکت ، در دسترس بودن منابع مالی ، دانش و تخصص در یک تکنولوژی را در بر می گیرد.

زمینه های زیست محیطی نیز عواملی زیرا فشار رقابتی ، فشار مشتری ، فشار صنعت ، تشویقهای دولت و حمایتهای خارجی را شامل می گردد.عوامل فردی و سازمانی به عنوان نیروهای داخلی و فناوری و عوامل محیطی نیروهای خارجی شناخته می شوند .عواملی زیرا کانالهای فروش ، قیمت گذاری ، بازاریابی ، تبلیغات و … می تواند بر روی برنامه مدیریت روابط مشتری تاثیر بگذارد .مزایای پیاده سازی موفق ecrm  عبارتند از تمرکز بر مستحکم کردن ارتباط با مشتریان ، سود مندی بیشتر مشتریان فعلی نسبت به مشتریان جدید ، تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتری برای تصمیم گیری تجاری .

سوالات یا اهداف این پایان نامه : 

1-مطالعه ارتباط میان شاخص های مدیریت الکترونیک ارتباط بامشتریان وکیفیت روابط الکترونیک در شعب بانک سامان

2-اندازه وسطح شاخص های کیفیت روابط الکترونیک بامشتری در شعب بانک سامان

3-به دست آوردن راهکارهایی جهت بهبود عملکرد سیستم ارتباط با مشتریان در بانک سامان

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : تأثیرمولفه های E-CRM  مطالعه موردی شعب بانک سامان شهر تهران برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان  با فرمت ورد