متن کامل پایان نامه ارشد با فرمت ورد

عنوان کامل پایان نامه :

 تأثیرمولفه های E-CRM  مطالعه موردی شعب بانک سامان شهر تهران برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

قسمتی از متن پایان نامه :

تأثیر اینترنت در مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی

امروزه بیش از همیشه تجارت ها به سمت قدرتمند شدن پیش می طریقه و دچار تغییرات اساسی می شوند . بی قائده شدن تجارتها و به هم پیوستن صنایع بعضی از این تغییرات می باشد.

تجارت الکترونیک ، اینترنت  و وب مانند مواردی هستند که هسته تجارت را دچار  تغییرات کرده اند . با همه این تغییرات سازمانها متوجه شدند که بیش از همیشه پیش روی رقابتهایی که روز به روز بر شدت آن افزوده می گردد بازارهای بزرگ و مشتری های زیاد و برقراری ارتباط درست و مناسب با مشتریان فعلی بهترین منبع سودآوری و رشد و بازگشت سرمایه می باشد.فناوری یکی از ابعاد اصلی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان می باشد . با ورود فناوری اطلاعات به موضوع مدیریت ارتباط با مشتری تغییرات گسترده ای در رویکرد سازمانها به مشتری و مخصوصا در بازاریابی به وجود آمده می باشد. کاربرد این فناوری در مدیریت ارتباط با مشتریان  و تبدیل آن به مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان نوآوریهایی را فراهم نموده می باشد که پیش از این در مدیریت ارتباط با مشتریان  سنتی قابل تصور نبود .

در میان بسیاری از پیشرفتهای تکنولوژی ظهور اینترنت با ماهیت تعاملی خود منجر به ایجاد ارتباط مستمر ، با کیفیت و سرعت بالا با مشتری شده می باشد .

فناوری اینترنت ابزار پشتیبانی کننده فرایندهای کسب و کار می باشد که می تواند از پست الکترونیکی به پایگاه داده های مشتری را پوشش داده و کانالهای ارتباطات بین خریدار و فروشنده را تکمیل نماید .

به علاوه فناوری اطلاعات تأثیر قابل توجهی در مانورهای کسب و کار اعمال می کند . پذیرش مناسب نوآوریها می تواند به بهبود عملکرد سازمان منتهی شده و در نتیجه منجر به مزیت رقابتی گردد . در این بین مشتری نیز به عنوان یک عامل کلیدی در تعیین موفقیت یا شکست کسب و کار شناخته می گردد .

در میان مشتریان بین المللی ارتباط اینترنتی امکان پذیر ترین گزینه می باشد . تحول در زمینه رفتار خرید، آگاهی روز افزون مصرف کننده ، در دسترس بودن فناوری اطلاعات، بانکهای اطلاعاتی ، مقدمات توسعه راهبردهای بازاریابی را فراهم ساخت . این راهبردها بیشتر بر فعال بودن مشتری تاکید دارند تا بر منفعل بودن مصرف کننده .

سوالات یا اهداف این پایان نامه : 

1-مطالعه ارتباط میان شاخص های مدیریت الکترونیک ارتباط بامشتریان وکیفیت روابط الکترونیک در شعب بانک سامان

2-اندازه وسطح شاخص های کیفیت روابط الکترونیک بامشتری در شعب بانک سامان

3-به دست آوردن راهکارهایی جهت بهبود عملکرد سیستم ارتباط با مشتریان در بانک سامان

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : تأثیرمولفه های E-CRM  مطالعه موردی شعب بانک سامان شهر تهران برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان  با فرمت ورد