پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه :

 شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک

قسمتی از متن پایان نامه :

16  استراتژی تجارت الکترونیک

در اینجا سوال اساسی این می باشد که تأثیر اینترنت در استراتژی سازمان چیست ؟تنظیم استراتژی با تنظیم چشم انداز ، ماموریت و اهداف کلی سازمان آغاز میشود سپس استراتژی سیستم های اطلاعاتی مطرح می گردد در این مرحله اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی که برای انجام استراتژی کسب و کار مورد نیاز می باشد مطالعه می شوند در مرحله آخر استراتژی فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) مطرح می گردد که به چگونگی همسو سازی اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی سازمان با فناوری های جدید می پردازد.(مطابق شکل 2-3)

 

شکل 2-3 : استراتژی تجارت الکترونیک، ( وارد و پپارد[1] ، 2002)

 

2- 1- 17 فرایند برنامه ریزی استراتژیک تجارت الکترونیکی

  • شروع استراتژی تجارت الکترونیک:
  • حضور به عنوان پیشرو
  • تولد در اینترنت یا حرکت به سمت اینترنت
  • توسعه قلمرو
  • ایجاد یک شرکت اینترنتی مجزا
  • ایجاد یک نشان تجاری مجزا
  • تدوین استراتژی تجارت الکترونیک
  • جلوگیری از تداخل کانال های توزیع
  • استراتژی قیمت گذاری
  • پیاده سازی استراژی تجارت الکترونیک
  • ایجاد واحد تجارت الکترونیکی
  • شروع کار با یک پروژه پایلوت
  • تخصیص منابع
  • مدیریت پروژه

ارزیابی استراتژی تجارت الکترونیک و پروژه های انجام شده(لاهمن، 1998: 47)

[1] Vard & Pepard

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

مطالعه اندازه اعتماد مشتریان به فروشگاه الکترونیکی ایران تجارت

مطالعه وضعیت برند و جایگاه فروشگاه در میان مردم

مطالعه وضعیت تارنمای فروشگاه ایران تجارت

مطالعه زیر ساخت های لازم در برقراری ارتباط در فروشگاه ایران تجارت

مطالعه ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان فروشگاه ایران تجارت

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک   با فرمت ورد