پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه :

 شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک

قسمتی از متن پایان نامه :

بنگاه به کارمندان

زیر مجموعه ای از تجارت الکترونیکی درون سازمانی می باشد  به این شکل که سازمان خدمات، محصولات و اطلاعات خود را تنها به بعضی از کارکنان و از طریق الکترونیکی منتقل می کند(مایر، 1995: 141)

 

10- شراکت الکترونیکی

به ارتباط یا شراکت آنی افراد یا سازمانها می گویند(کلمن[1]، 1998: 95).

11- تجارت الکترونیکی غیر کسب و کار

بسیاری از موسسات غیر کسب و کاری مثل موسسات آموزشی ، سازمانهای غیر انتفاعی، سازمانهای مذهبی و … از تجارت الکترونیک به مقصود کاهش هزینه ها و بهبود عملیات بهره گیری می کنند(بری[2]، 1995: 236).

12- آموزش الکترونیکی

در این مدل، تمامی قواعد آموزشی به صورت آنی انجام می گردد ، مثل دانشگاه های مجازی.

13- E2E [3]: بازار به بازار

با رشد و توسعه بازارهای B2B علاقمندی برای پیوستن بازارها به یکدیگر زیاد می گردد از این رو این مدل تجارت الکترونیکی یک سیستم رسمی می باشد که دو یا چند بازار را به یکدیگر پیوند می دهد(مایر[4]، 1995: 140).

14- :دولت الکترونیکی[5]

در این مدل هر واحد دولتی به خرید  و فروش محصولات ، خدمات یا اطلاعات به صورت آنی به کسب و کارها یا شهروندان می پردازد . ( مک کارتی و جروم، 1996: 69)

ب- با در نظر داشتن ماهیت برنامه های کاربردی :

1- بازارهای الکترونیکی :

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

در این بازار مرکز کسب و کار یک ساختمان فیزیکی نیست بلکه محلی بر اساس شبکه می باشد که در آن تعاملات کسب و کاری انجام می شود .

 

2-سیستم های اطلاعاتی بین سازمانی(IOS ):

این سیستم ها در برگیرنده جریان اطلاعات بین دو یا

[1] Coleman, J. S

[2] Berry L.L.

[3]  Employee -to-employee

[4] Mayer, R. C

[5] E-government

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

مطالعه اندازه اعتماد مشتریان به فروشگاه الکترونیکی ایران تجارت

مطالعه وضعیت برند و جایگاه فروشگاه در میان مردم

مطالعه وضعیت تارنمای فروشگاه ایران تجارت

مطالعه زیر ساخت های لازم در برقراری ارتباط در فروشگاه ایران تجارت

مطالعه ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان فروشگاه ایران تجارت

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک   با فرمت ورد