پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه :

 شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک

قسمتی از متن پایان نامه :

مشتری به مشتری

در این طبقه خریداران و فروشندگان هر دو افراد هستند مثالهایی از C2C عبارت می باشد از فروش ماشین و لوازم منزل، تبلیغ خدمات شخصی در اینترنت.

5C2B: مشتری به بنگاه

شامل افرادی می باشد که از اینترنت برای فروش محصولات یا خدمات به سازمانها و افرادی که در انتظار خرید با قیمت پیشنهادی هستند بهره گیری می گردد  مثل شرکت پرایس لاین.

6- P2P : نظیر به نظیر[1]

 

 

7-موبایل الکترونیکی[3]

در تجارت بی سیم فعالیتها و تبادلات مرتبط با تجارت الکترونیکی به صورت کامل یا نیمه کامل در محیط بی سیم انجام می گردد. مثلا افراد می توانند از تلفن همراه مجهز به اینترنت خود برای کارهای بانکی اقدام کند. یا ممکن می باشد لازم باشد تبادلات  برای افراد در جایگاه مکانی و زمانی خاصی انجام گردد که این گونه مبادلات را تجارت بر اساس جایگاه گویند . بعضی افراد موبایل الکترونیک را مبادلات خراج از منزل یا محل کار می دانند(روتر[4]،1967: 651) .

8- تجارت الکترونیکی درون سازمانی

تجارت الکترونیکی درون سازمانی عموما در شبکه های اینترنت یا پورتالهای سازمان انجام می گردد به طوری که تمام فعالیتهای داخل سازمان مانند مبادله محصولات ، خدمات یا اطلاعات در واحدهای مختلف سازمان ویا بین افراد آن سازمان را شامل می گردد . مثل فروش محصولات به کارمندان  یا آموزش آن لاین آنها(مایر[5]، 1995: 140)

[1] Peer to peer

[2] Customer to customer

[3] Electronic mobile

[4] Rotter, J.B

[5] Mayer, R. C

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

مطالعه اندازه اعتماد مشتریان به فروشگاه الکترونیکی ایران تجارت

مطالعه وضعیت برند و جایگاه فروشگاه در میان مردم

مطالعه وضعیت تارنمای فروشگاه ایران تجارت

مطالعه زیر ساخت های لازم در برقراری ارتباط در فروشگاه ایران تجارت

مطالعه ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان فروشگاه ایران تجارت

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک   با فرمت ورد

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید