پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه :

 شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک

قسمتی از متن پایان نامه :

محدودیتها و موانع تجارت الکترونیکی

الف- محدودیت های فنی

1- فقدان امنیت سیستم ، قابلیت اعتماد ، استاندارد ها و بعضی پروتکل های مخابراتی همچنان دیده می گردد

2- عدم وجود پهنای باند کافی برای موبایل الکترونیکی

3- تغییرات سریع ابزارهای توسعه نرم افزار

4- مشکل بودن یکپارچه سازی اینترنت و نرم افزارهای مربوط به تجارت الکترونیکی با بعضی از پایگاه های داده ای و برنامه های کاربردی

5-نیازمندی فروشنده ها علاوه بر سرورهای شبکه ای به سرورهای خاص وب و سایر زیر ساخت‌ها

6- گران و پر دردسر بودن دسترسی به اینترنت

7- عدم تطابق نرم افزار تجارت الکترونیکی با بعضی از سخت افزارها یا سیستم عامل ها

ب- محدودیت های غیر فنی

1- هزینه بالای توسعه داخلی تجارت الکترونیکی به خاطر فقدان مهارت و تجربه

2- متقاعد کردن سخت و زمان بر مشتریان در خصوص امنیت و خصوصی بودن تبادلات آنی در صنعت تجارت الکترونیکی

3- عدم اعتماد مشتریان به فروشنده های نامرئی و ناشناخته ، تبادلات غیرکاغذی و پول الکترونیکی.

4- عدم احساس یا لمس بعضی اقلام مورد نیاز مشتریان

5- ایجاد محدودیت برای تجارت الکترونیک توسط مقررات دولتی ملی و بین المللی

6- عدم تعریف بعضی موضوعات قانونی و استانداردها

7- عدم اندازه گیری مزایای تجارت الکترونیک

8-عدم خدمات پشتیبانی کافی

9-جذب مشکل سرمایه گذاری

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

10- افزایش کلاهبرداری های اینترنتی

11 – فرو ریختگی روابط انسانی توسط تجارت الکترونیک (تان و فلیکس، 2004: 35)

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

مطالعه اندازه اعتماد مشتریان به فروشگاه الکترونیکی ایران تجارت

مطالعه وضعیت برند و جایگاه فروشگاه در میان مردم

مطالعه وضعیت تارنمای فروشگاه ایران تجارت

مطالعه زیر ساخت های لازم در برقراری ارتباط در فروشگاه ایران تجارت

مطالعه ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان فروشگاه ایران تجارت

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک   با فرمت ورد