پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه :

 شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک

قسمتی از متن پایان نامه :

معضلات تجارت الکترونیک

  • سهولت در سرقت اسرار محرمانه سازمان
  • شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

  • عدم تبیین قوانین مالیاتی دقیق
  • عدم تبیین قوانین گمرکی
  • عدم آشنایی با قوانین و فرهنگ های مختلف
  • کلاهبرداری از طریق کارتهای اعتباری
  • عدم اعتماد و امنیت
  • همچنین تمام محصولات به گونه صددرصد قابل ارائه و فروش از طریق اینترنت نیستند(جفن، 2002: 32).

2-1-7 طبقه بندی تجارت الکترونیک از دیدگاههای متفاوت

الف- از منظر ماهیت تبادلات

ب- از منظر ماهیت برنامه های کاربردی ( مک کارتی و جروم، 1996: 51)

الف- از منظر ماهیت تبادلات به 14 طبقه تقسیم می گردد

1- [1]B2B : بنگاه به بنگاه

شامل تبادلات سیستمهای اطلاعاتی بین سازمانی”[2]IOS” و تبادلات بازار الکترونیکی هستند.  ارائه خدمات دولتی به بنگاهها در این طبقه قرار می گیرد. ([3]G2B)  تمام طرفین درگیر در B2B کسب و کارها و سازمانها می باشند. امروزه 85 درصد حجم تبادلات تجارت الکترونیکی در حوزه ی B2B می باشد.

2- [4]B2C : بنگاه به مشتری

تمامی تبادلات خرده فروشی  و خریداران انفرادی از طریق اینترنت در طبقه  بندی   B2Cقرار می‌گیرند . در B2C یک طرف سازمان می باشد و در طرف دیگر افراد قرار دارند . همچنین ارائه ی خدمات دولتی به مشتریان و مصرف کنندگان(G2C)  در این طبقه قرار می گیرند .

3- B2B2C [5]: بنگاه به بنگاه به مشتری

در این مدل شرکت تولید کننده ، محصولات خود را به مشتریان یک شرکت طرف سوم در واقع شرکت سوم تأثیر واسطه[6]  اعمال می کنند با این تفاوت که هیچ ارزش افزوده ای به محصول اضافه نکرده و تنها آن محصول را به مشتریان خود عرضه می کند .

[1] Business-to-business

 

[2] Interorganizational system

 

[3] Government-to-business

 

[4] Business To Consumer

[5]  Business to Business to Consumer 

[6] Intermidiat

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

مطالعه اندازه اعتماد مشتریان به فروشگاه الکترونیکی ایران تجارت

مطالعه وضعیت برند و جایگاه فروشگاه در میان مردم

مطالعه وضعیت تارنمای فروشگاه ایران تجارت

مطالعه زیر ساخت های لازم در برقراری ارتباط در فروشگاه ایران تجارت

مطالعه ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان فروشگاه ایران تجارت

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک   با فرمت ورد