پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه :

 شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک

قسمتی از متن پایان نامه :

14 ابزارهای ارائه خدمات به مشتری در اینترنت

  • وب سایت شخصی :
  • طراحی وب سایت هایی توسط شرکتها که به مشتریان اجازه ثبت صفحات وب شخصی را می‌دهند که مشتری می تواند برای خرید بهره گیری کند و اطلاعاتی در مورد محصول ، خریدهای اضافی و گارانتی محصول نه تنها از این طریق بلکه از طریق پست الکترونیکی دریافت کنند .

 

 

2- پرسش های متداول در خواستی :

ساده ترین و ارزان ترین ابزار برای پاسخگویی به سوالات مکرر و عمومی مشتریان می باشد .که برای مشتریان نیز هزینه پایینی دارد .

3- اتاق گفتگو :

که باعث جذب مشتریان جدید و افزایش وفاداری آنها می گردد . در این اتاق می توان با متخصصان سازمان و مشتریان دیگر تبادل نظر نمود .

4- پست الکترونیکی و پاسخ دهی خودکار :

عمومی ترین ابزار برای ارائه خدمات می باشد که به دلیل ارزان و سریع بودنش برای توزیع و ارسال اطلاعات محصول بهره گیری می گردد . برای حل مشکل پاسخ دهی دستی ، پاسخ دهی خودکار با بهره گیری از عامل های هوشمند به وجودآمده که با در نظر داشتن عبارات و کلمات کلیدی ، اطلاعات و جواب مناسب را فراهم می سازد. (آندرو و همس[1]،1999: 57)

2- 1- 15استراتژی های بازاریابی خرید الکترونیکی

1- بازاریابی مستقیم برای رسیدن به خریداران کاربردی

در بازاریابی مستقیم ، بازاریاب ها بایستی برنامه های خود را به حوزه های مختلف کارکردی و با سطوح مختلف یک حوزه کارکردی توسعه دهند. سه حوزه اساسی مدیریت که می توان به خریداران و تاثیر گذاران کسب و کار دسترسی پیدا نمود ، مدیریت کارکردی ، مدیریت مالی و مدیریت عمومی می باشد . برای انجام اینکار سازمان نیازمند دسترسی به فهرست پست الکترونیکی،گزارش های سالیانه و سایر مستندات عمومی دارد . (تان و فلیکس، 2004: 48)

 

2- بازاریابی روابط :

تأثیر بازاریاب های تیز هوش در ایجاد روابط و ارتباطات مستمر با مشتریان در جایی نمود پیدا می کند که همه عوامل تاثیر گذار مثل فرایند بودجه بندی شرکت ، خارج از کنترل ماست .

[1] Andro & Hems

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

مطالعه اندازه اعتماد مشتریان به فروشگاه الکترونیکی ایران تجارت

مطالعه وضعیت برند و جایگاه فروشگاه در میان مردم

مطالعه وضعیت تارنمای فروشگاه ایران تجارت

مطالعه زیر ساخت های لازم در برقراری ارتباط در فروشگاه ایران تجارت

مطالعه ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان فروشگاه ایران تجارت

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک   با فرمت ورد