پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه :

 شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک

قسمتی از متن پایان نامه :

انواع فروشگاه و مراکز خرید :

مراکز خرید عمومی : بازارهای الکترونیک بزرگی که همه نوع محصول را عرضه می کنند مثل آمازون، یا پورتال هایی مثل یاهو و لیکوس .

مراکز خرید تک محصلی : که تنها به فروش یک یا چند نوع محصول مثل کتاب ، گل ، خودرو می پردازند مثل آمازون که در آغاز فقط کتاب می فروخت .

مراکز خرید منطقه ای پیش روی جهانی : بعضی فروشگاهها مثل فروشندگان مبل به دلیل هزینه زیاد تنها به صورت منطقه ای فعالیت می کنند پیش روی بعضی فروشگاهها در قبال دریافت هزینه حمل و نقل وبیمه حاضر به ارسال به نقاط دور دست می شوند .

فروشگاههای اصیل پیش روی ترکیبی : فروشگاههای اصیل محصولات خود را تنها از طریق اینترنت به فروش می رسانند مثل آمازون اما فروشگاههای ترکیبی به هر دو صورت اینترنتی و فیزیکی محصولات خود را می فروشند(غضنفری، 1388: 49) .

4- بازارهای الکترونیکی B2B

1-بازارهای الکترونیکی طرف فروش

که در آنها محصولات استاندارد به شرکتهای واجد شرایط فروخته می گردد . اصطلاحاً به این فرایند یک به چند نیز می گویند.

2-بازارهای الکترونیکی طرف خرید

شرکت می تواند از چند تامین کننده مواد اولیه ف محصولات مورد نیاز خود را خریداری کند که اصطلاحاً به این فرایند چند به یک می گویند .

3-بازارهای الکترونیکی عمومی (سازمانهای بورس)

این بازارها عموماً توسط جمعی از شرکتهای خریدار یا فروشنده اداره می شوند مثل بورس اوراق بهادار که درهای این نوع بازار برای عموم مردم باز می باشد. مکانیزمی می باشد که در بازارها و فروشگاههای الکترونیکی و نیز برای آموزش الکترونیکی و تجارت الکترونیکی درون سازمانی مورد بهره گیری قرار می گیرد . (لاهمن[1]، 1998: 105).

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

[1] Lahman

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

مطالعه اندازه اعتماد مشتریان به فروشگاه الکترونیکی ایران تجارت

مطالعه وضعیت برند و جایگاه فروشگاه در میان مردم

مطالعه وضعیت تارنمای فروشگاه ایران تجارت

مطالعه زیر ساخت های لازم در برقراری ارتباط در فروشگاه ایران تجارت

مطالعه ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان فروشگاه ایران تجارت

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک   با فرمت ورد