پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه :

 شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک

قسمتی از متن پایان نامه :

10 مروری بر خرده فروشی الکترونیکی

  • خرده فروش درواقع همان واسطه فروش می باشد که مبادلات بین تولیدکننده و مصرف کننده را آسان می سازد .
  • خرده فروشی در محیط اینترنت را خرده فروشی الکترونیکی می گویند.
  • هدف خرده فروشان الکترونیکی نیز فروش محصولات و خدمات به افراد می باشد که در واقع همان فرایند تجارت الکترونیکی بنگاه به مشتری (B2C) می باشد(تئو[1]،2007: 22).

2-1-11 خصوصیات خرده فروشی الکترونیکی موفق

موفقیت خرده فروشان فیزیکی و الکترونیکی زمانی تضمین می گردد که آنها محصولاتی با کیفیت را با قیمت مناسب و خدمات عالی ارائه دهند . بعضی ویژگی ها که باعث فرق محصولات و افزایش حجم فروش آنها می شوند عبارتند از :

    شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

  • شهرت نشان تجاری سازمان
  • خدمات گارانتی محصول
  • محصولات دیجیتالی( نرم افزار ، موسیقی و فیلم)
  • محصولات نسبتاً ارزان
  • محصولات با استاندارد مشخص
  • بسته های پرطرفدار و شناخته شده که در محیط فیزیکی هم امکان بازکردن آنها وجود ندارد(مک کارتی و جروم، 1996: 46)

[1] Teo, T.S.

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

مطالعه اندازه اعتماد مشتریان به فروشگاه الکترونیکی ایران تجارت

مطالعه وضعیت برند و جایگاه فروشگاه در میان مردم

مطالعه وضعیت تارنمای فروشگاه ایران تجارت

مطالعه زیر ساخت های لازم در برقراری ارتباط در فروشگاه ایران تجارت

مطالعه ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان فروشگاه ایران تجارت

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک   با فرمت ورد