پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه :

 شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک

قسمتی از متن پایان نامه :

انواع بازارهای الکترونیکی: از فروشگاه ها تا پورتال ها

بزرگترین بازارهای الکترونیک B2C ، فروشگاهها و مراکز خرید اینترنتی هستند .بازارهای الکترونیکی B2B نیز شامل بازارهای الکترونیکی طرف خرید ، بازارهای الکترونیکی طرف فروش ، و سازمان های بورس هستند . (غضنفری، 1388: 47)

1- فروشگاه های الکترونیکی :

مقصود ، وب سایت یک شرکت مستقل می باشد که محصولات و خدمات خود را در آن عرضه می کند. این فروشگاهها می توانند به یک تولیدکننده یا یک خرده فروش ، یا یک فرد عادی باشد . مکانیزم هایی که فروشگاهها به کار می برند عبارتند از :

  • کاتالوگ الکترونیکی برای بهتر شناساندن مشخصات محصولات
  • موتورهای جستجو برای یافتن محصولات مورد نظر
  • سبد خرید برای نهایی شدن فرایند خرید
  • حراجی ها برای یافتن محصول با قیمت مناسب
  • سیستم پرداخت برای مشخص کردن روش پرداخت
  • بخش حمل و نقل برای ارسال محصول
  • خدمات مشتری(مارسلا[1]، 1999: 57)

 

 

2- مراکز خرید الکترونیکی:

مراکز خرید الکترونیکی مانند مراکز خرید فیزیکی ، یک مکان فروش آنی هستند که از چندین فروشگاه تشکیل شده اند . مثل مرکز خرید هاوایی که محصولات و فروشگاههای شهر هاوایی را عرضه می کند.

[1] Marsella

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

مطالعه اندازه اعتماد مشتریان به فروشگاه الکترونیکی ایران تجارت

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

مطالعه وضعیت برند و جایگاه فروشگاه در میان مردم

مطالعه وضعیت تارنمای فروشگاه ایران تجارت

مطالعه زیر ساخت های لازم در برقراری ارتباط در فروشگاه ایران تجارت

مطالعه ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان فروشگاه ایران تجارت

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک   با فرمت ورد