پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه :

 شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک

قسمتی از متن پایان نامه :

از دیدگاه آموزشی :

ابزاری می باشد که شرایط لازم برای آموزش الکترونیکی در مدارس و دانشگاه ها و سازمانهای کسب و کاری را فراهم می سازد . (تان و فلیکس، 2004: 97)

6- از دیدگاه فناوری و اطلاعات :

به آن دسته از کاربردهای فناوری اطلاعات که به صورت سیستمی برای پشتیبانی و پیشبرد جریان کاری و مبادلات تجاری ایجاد شده می باشد، تجارت الکترونیک، می گویند. (چفی[1]،2002: 87)

2-1-3تفاوت کسب و کار الکترونیک با تجارت الکترونیک:

بعضی افراد تجارت را تنها محدود به مبادلات بین شرکای کسب و کاری می دانند که این منجر به سطحی نگری در تجارت الکترونیک می‏گردد  پس برای جبران این سطحی نگری واژه کسب و کار الکترونیکی بهره گیری می‏گردد. کسب و کار الکترونیکی گسترده و عمیق‏تر از تجارت الکترونیک می باشد و نه تنها شامل خرید و فروش محصولات می باشد بلکه شامل ارائه خدمات به مشتریان، مشارکت شرکای کسب و کاری، آموزش الکترونیکی درون سازمانی، مبادلات الکترونیکی درون سازمانی نیز می‏گردد(مک کارتی و جروم[2]، 1996: 58).

کسب و کار الکترونیکی، کاربرد اینترنت و دیگر فناوری‏های اطلاعاتی برای طرفداری از تجارت و بهبود فرایند کسب و کار می باشد. در تجارت الکترونیکی محیط تبادل به دو محیط فیزیکی و الکترونیکی تقسیم می گردد و کالاها نیز به همین صورت فیزیکی و یا دیجیتالی مبادله می شوند بعنوان مثال کالای دیجیتال : خرید و فروش موزیک بر روی اینترنت و خرید و فروش کتاب بعنوان کالای فیزیکی  می باشد. مطابق شکل 1-2(شانکر، 2002: 68)

[1] Chefee

[2] McCarthy & Jrom

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

مطالعه اندازه اعتماد مشتریان به فروشگاه الکترونیکی ایران تجارت

مطالعه وضعیت برند و جایگاه فروشگاه در میان مردم

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

مطالعه وضعیت تارنمای فروشگاه ایران تجارت

مطالعه زیر ساخت های لازم در برقراری ارتباط در فروشگاه ایران تجارت

مطالعه ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان فروشگاه ایران تجارت

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک   با فرمت ورد